izabellaswiftbell

Alla inlägg under december 2013

Av Izabella Swiftbell - 7 december 2013 14:50

Hej,

Nu har jag bytt blogg, så jag kommer inte skriva något mer på den här :c

Klicka här för att komma till min nya blogg c;

Vi ses väl där, antagligen c:


/Izabella



Av Izabella Swiftbell - 3 december 2013 15:15

Hahahh, som rubriken lyder. :3

Jag känner mig mer eller mindre "ensam" på sso. Typ ingen vill vara med mig :c 

Så som det ser ut just nu så är jag desperat efter kompisar ahah c8

Har så tråkigt på sso utan vänner. Ingen vill liksom inte ha kontakt med mig. 

Vill ha en ÄKTA vän som inte lämnar mig i sticket. En flömmig möpp ska de' vara ;3


Känner mig töntig nu, men don't judge. 


Sån är jag...


Som sagt, jag kommer bara blogga när jag har lust. Och just nu så har jag ingen lust att byta header eller redigera xc


Men till alla 2 läsare som läser detta nu, tack eller nåt för att ni har hängt kvar. 

Vi ses. 


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Jag, Izabella

 

Hej, jag heter Izabella Swiftbell och är 15 år. Jag kallas för Iza. Jag är bor i Silverglade egentligen men tillfälligt så bor jag hos min mamma Saga och pappa Filip och min lillebror Tor på jarlafälten i södra jorvik. Jag har 2 hästar, Farrah och Cat. Om ni läser den här bloggen så kommer ni få följa med i min utväckling på sso. (:

Farangel

 

Farangel är ett jorvikiskt fullblod. Jag kallar honom för Farrah. Farrah är min tävlingshäst. Vi tävlar i fälttävlan.  Han är i level 12, det var ett tag sedan jag levlade honom. Farrah kommer medverka som huvudperson/häst i min kommande serie. 

Cathope

 

Cathope AKA Cat är ett sto på snart 10 år. Jag har inte ridit på henne på länge sedan hon slängde av mig. Hon är mest mammas häst nu, jag vågar inte rida henne. Hur det går mellan oss två får ni veta om ni läser mer på bloggen. (: 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Presentation


Besök http://izabellaswiftbell.blogg.se/ för bättre uppdatering. Jag har slutat blogga här.

Ovido - Quiz & Flashcards